Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Ευαγγελία Αραβανή: «Στον Ηλία Βρεττό, έχω βρει το άλλο μου μισό»

Ευαγγελία Αραβανή, Ηλίας Βρεττός, gossip


Για τη σχέση της με τον Ηλία Βρεττό, για την Ναταλία Γερμανού, αλλά και για τα σχόλια των Σάσα Σταμάτη και Δημήτρη Ουγγαρέζου μίλησε η Ευαγγελία Αραβανή, πετώντας παράλληλα τα καρφάκια της για τους δυο συντελεστές του «Πρωινό mou».

Η παρουσιάστρια, αναφερόμενη στη σχέση της με τον τραγουδιστή, είπε πως «πιστεύω ότι έχω βρει το άλλο μου μισό. Θα είμαι απολύτως σίγουρη, όταν κάτι μέσα μου θα μου πει πως αυτόν τον άνθρωπο θέλω να τον παντρευτώ. Σε αυτή τη φάση, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι ταιριάζουμε πάρα πολύ».
Όσο για το αν θεωρεί πως ο σύντροφος της έχει τις προδιαγραφές να γίνει πατέρας;
«Ο Ηλίας βρίσκεται σε μια πολύ δημιουργική φάση της καριέρας του. Δεν έχω μπει στη διαδικασία να κουβεντιάσω μαζί του για το αν σκέφτεται κάτι τέτοιο».
Με τα καλύτερα λόγια μιλά όμως και για τη Ναταλία Γερμανού, στην οποία δεν κρατά «κακία» που αποκάλυψε τη σχέση της με τον Βρεττό:
«Μου φαίνεται αστείο και μόνο ως σκέψη να της κρατήσω κακία. Για όσο διάστημα συνεργαστήκαμε, μου φέρθηκε άψογα».
Απαντώντας στα υπονοούμενα του «Πρωινό mou» ότι έκρυβε τη σχέση της για διαφημιστικούς λόγους, λέει:
«Ο καθένας που ισχυρίζεται κάτι τέτοιο, το κάνει για να πουλήσει η δική του εκπομπή, επειδή ένα τέτοιο σχόλιο θα έχει και την ανάλογη αναπαραγωγή».
Τέλος, έστειλε και το μήνυμα της στα σχόλια που είχαν κάνει Σάσα Σταμάτη και Δημήτρης Ουγγαρέζος για τη σχέση της:
«Κανείς δεν είναι σε θέση εκτός από μένα να γνωρίζει αν περνάω καλά με το σύντροφο μου».
Όσο για το τι απαντά σε όσους πιστεύουν πως τα σχόλια του Ουγγαρέζου προέρχονται από μια πικρία επειδή έχει εκδηλώσει δημόσια τον θαυμασμό του και τον απέρριψε;
«Με τον Δημήτρη, δεν είχαμε ποτέ τίποτα, ούτε καν φλερτ για να αισθάνεται ότι τον απέρριψα. Αν εκείνος ένιωσε από την πλευρά του κάτι παραπάνω, δεν μπορώ να το ξέρω. Από εκεί και πέρα δεν μπορεί να κρίνει πως περνάω στις σχέσεις μου, αφού δεν έχει ζήσει ούτε την τωρινή, ούτε την προηγούμενη. Δεν ήμασταν ποτέ κολλητοί για να είναι σε θέση να γνωρίζει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου