Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Μάρκος Σεφερλής: «Πιστεύω ότι μπορώ να παίξω Αριστοφάνη. Αλλά θα το κάνω με δική μου παραγωγή»

Μάρκος Σεφερλής,Αριστοφάνης, gossip

Λίγο πριν την πρεμιέρα της νέας του παράστασης, ο Μάρκος Σεφερλής μίλησε στο Πρωινό Mou και, μεταξύ άλλων, ρωτήθηκε εάν σχετικά με το ενδεχόμενο να βρεθεί κάποια στιγμή να παίζει σε έργο του Αριστοφάνη.

«Δεν περιμένω να μου κάνουν πρόταση χωρις να είμαι απόλυτος ότι δε θα γίνει ποτέ. Απ’ ότι μου έχουν πει παλιότεροι ηθοποιοί και μεγάλοι ηθοποιοί της χώρας μας, πιστεύω ότι μπορώ να παίξω Αριστοφάνη» σχολίασε αρχικά, ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μοιράζονται οι ρόλοι στα κρατικά θέατρα: «Ξέρω πώς γίνονται οι επιλογές. Δεν ανήκω εγώ σε κυκλώματα και δεν κάνω τώρα καταγγελία. Ξέρουμε ότι συγκεκριμένοι ηθοποιοί παίζουν συγκεκριμένους ρόλους».
Μάλιστα, ανέφερε: «Έχω σκοπό να κάνω Αρισταφανικό έργο σε δική μου παραγωγή. [...] Βλέπουμε πολλούς νεοτερισμούς, πολλά καινούργια πράγματα… Εγώ πιστεύω ότι στην Επίδαυρο και γενικά στα αρχαία θέατρα, όπου πηγαίνουν και πολλοί τουρίστες, πρέπει να παίζουμε τον Αριστοφάνη όπως παιζόταν κάποτε και να το κάνουμε και σαν φορκλόρ. Οι μοντερνιές με τα τζιν και αυτά εμένα δε μου λένε τίποτα!».
Με δεδομένο το ταλέντο του στις μιμήσεις, ο Μάρκος Σεφερλής ρωτήθηκε ακόμη για τον λόγο που δεν συμμετείχε στο Your Face Sounds Familiar: «Αν μου έκαναν πρόταση θα πήγαινα. Δεν το έχω δει καθόλου γιατί είναι Κυριακή και είμαι στο θέατρο. Θα πήγαινα και στο Dancing που μου έγινε πρόταση αλλά ήταν οι περίοδος που είχα θέατρο και δεν προλάβαινα [...] Ήθελα να πάω για να βοηθήσω και να προσφέρω γέλιο στον κόσμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου