Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Η πρώτη φωτογραφία της Πάολα μετά την περιπέτεια της υγείας της.

Πάολα,φωτογραφία,gossip


Η Πάολα έχει βγει από το νοσοκομείο και αναρρώνει, ενώ σήμερα θα επιστρέψει στα επαγγελματικά της καθήκοντα.
Η τραγουδίστρια υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και όλες αυτές τις μέρες είχε στο πλευρό της την οικογένεια της, τους συνεργάτες και τους θαυμαστές της. Βέβαια, ακούστηκαν διάφορα σενάρια για την περιπέτεια της υγείας της και η τραγουδίστρια θέλησε να βάλει τα πράγματα στην θέση τους μιλώντας στην news. «Είμαι εδώ. Είμαι καλά», δήλωσε η Πάολα και συνέχισε: «Είμαι τρελή! Μου το έλεγαν εδώ και καιρό να κάνω την επέμβαση , αλλά εγώ συνέχεια το ανέβαλα εξαιτίας της δουλειάς». 
Έντονη όμως ήταν η αντίδραση της μητέρας της στο άκουσμα όλων αυτών που γράφτηκαν για το πρόβλημα της υγείας της τραγουδίστριας. «Πρέπει να ντρέπονται , μόνο αυτό έχω να πω», δήλωσε στην εφημερίδα. Όπως θα διακρίνεται και στην φωτογραφία, οι μελανιές από τους ορούς είναι έντονες ακόμα στο χέρι της Πάολα, ωστόσο η ίδια νιώθει έτοιμη να επιστρέψει στο μαγαζί που εμφανίζεται στην Θεσσαλονίκη και να απογειώσει το κέφι με τις επιτυχίες της.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου