Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Ντιαρά: "Με ενδιαφέρει ο Παναθηναϊκός"

Ο Μαχαμαντού Ντιαρά δηλώνει ότι τον ενδιαφέρει η πρόταση του Παναθηναϊκού. 




Ο Μαχαμαντού Ντιαρά, με δηλώσεις του στην εφημερίδα το "GOAL", τονίζει ότι τον ενδιαφέρει το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό μετά μάλιστα την συνάντηση που είχε με τον Γιάννη Αναστασίου, επί αγγλικού εδάφους πριν από λίγες ημέρες.
Ο Ντιαρά επιβεβαίωσε την συνάντηση με τον προπονητή του Παναθηναϊκού και δήλωσε ότι τον ενδιαφέρει το πρότζεκτ που του παρουσίασε ο Αναστασίου.
"Συναντηθήκαμε πριν λίγες ημέρες με τον Αναστασίου στο Λονδίνο και μου ανέλυσε το πλάνο που έχει για τον Παναθηναϊκό εν όψει της νέας περιόδου. Ο Γιάννης είναι ένα πρόσωπο για το οποίο έχω σεβασμό.
Μπορώ να πω ότι μου παρουσίασε ένα πρότζεκτ που με ενδιαφέρει. Σίγουρα ο Παναθηναϊκός είμαι μια καλή επιλογή για την καριέρα μου και χαίρομαι που ένα τέτοιο μεγάλο κλαμπ ενδιαφέρεται για μένα. Θα δούμε τι θα γίνει μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
'Εχω ξεκινήσει προπονήσεις στη Γαλλία μετά τον τελευταίο τραυματισμό μου. Ακολουθώ καθημερινά ένα αρκετά επίπονο πρόγραμμα, με τρέξιμο και διάφορες άλλες ασκήσεις. Θέλω να γυρίσω δυνατός και θα γυρίσω. Πιστεύω σε ένα μήνα θα είμαι έτοιμος να γυρίσω ξανά στο γήπεδο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου