Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Ο Νίκος Γκάνος και η μεγάλη βοήθεια από το show.

Νίκος Γκάνος,show,gossip

Για την συμμετοχή του στο YFSF και για όλα όσα του έχει προσφέρει μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Νίκος Γκάνος.

«Με ξεκόμπλαρε. Με έκανε να ντρέπομαι λιγότερο και να εξοικειώνομαι περισσότερο με τον κόσμο, τις κάμερες και τα φώτα. Με βοήθησε μέσα από τις μεταμορφώσεις να μάθω να εκφράζομαι καλύτερα, να γίνομαι και λίγο ηθοποιός, κάτι που βοηθά και την ερμηνεία μου στο τραγούδι γενικότερα. Στην πραγματικότητα είμαι ένας ντροπαλός και συνεσταλμένος άνθρωπος. Μετά το σόου δεν ξέρω πώς και τι θα είμαι...», λέει στο περιοδικό Τηλέραμα και καταλήγει: «Γενικά μου αρέσει η υποκριτική, είμαι και σινεφίλ... Θα μου άρεσε ίσως να δοκιμάσω κάτι τέτοιο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι κάνω για ηθοποιός». Όσο για το αν τον ενδιαφέρει να νικήσει; «Όχι και τόσο! Με ενδιαφέρον η συμμετοχή περισσότερο και πετυχημένες ενσαρκώσεις. Εννοείται βέβαια πως θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, πιστεύω όμως πως νικητής θα είναι ο Θανάσης Αλευράς που θα είναι εκπληκτικός», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου