Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Η συνέντευξη της Παπαρίζου στο People!

Έλενα Παπαρίζου,περιοδικό,people,gossip


 Η τραγουδίστρια μίλησε για όλα στη συνέντευξη της στο περιοδικό People.
Για τον Ανδρέα Καψάλη είπε: «Με το που συγκατοικήσαμε, ήταν σαν να μέναμε μαζί όλη μας τη ζωή. Ούτε ο Ανδρέας βρήκε παραξενιές σε μένα ούτε εγώ σε εκείνον. Μας ευχαριστούν τα ίδια πράγματα. Πάμε στην Αίγινα, παίρνουμε τα sup μας και κάνουμε όρθιο paddling ή παίρνουμε το μηχανάκι και κάνουμε βόλτες στην παραλιακή». Μάλιστα δεν έκρυψε ότι με τον σύντροφό της ένιωσε για πρώτη φορά ότι θέλει να κάνει ένα παιδί. «Έχω εντυπωσιαστεί και η ίδια με το πόσο έτοιμη νιώθω. Το θέλω. Μου το βγάζει σίγουρα ο Ανδρέας. Ίσως να έχει να κάνει και με το ότι έχω πατήσει τα 31. Πιστεύω πως είναι απόλυτα φυσιολογικό αυτό που νιώθω και αισθάνομαι πως όσο μεγαλώνω και δεν θα κάνω παιδί τόσο περισσότερο θα νιώθω ότι το θέλω».
Όταν ρωτήθηκε για το χωρισμό της με τον Τόνυ Μαυρίδη, η Παπαρίζου απάντησε:
«Ένας χωρισμός σημαίνει πως κάτι ήταν στραβό, αλλά είναι και μια έξοδος. Βγήκα και προχώρησα. Δεν ήταν εύκολο να πω στην οικογένειά μου ότι χώρισα με τον Τόνυ, όπως δεν ήταν εύκολο ούτε για τους γονείς του Τόνυ. Ύστερα από 12 χρόνια σχέσης, κάθε γονιός αναρωτιέται τι πέρασε το παιδί του για να φτάσει σε αυτό το σημείο. Έτυχε πριν πέντε μήνες να δω τον μεγάλο του ανιψιό στο δρόμο, αγκαλιαστήκαμε και βουρκώσαμε και οι δύο!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου