Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Η Ηλιάδη μιλά πρώτη φορά για τη σχέση της με τον Γκέντσογλου: «Δεν έχει νόημα να κρυβόμαστε»

Αγγελική Ηλιάδη,Γκέντσογλου,gossip


Η Αγγελική Ηλιάδη μιλά πρώτη φορά για τη σχέση της με τον ποδοσφαιριστή Σάββα Γκέντσογου!


Σε ερώτηση που της έγινε πως όταν προβλήθηκε στο Πρωινό mou ένα βίντεο που σε έδειχνε μαζί με τον Σάββα Γκέντσογλου στη Μύκονο, ο Γιώργος Λιάγκας σχολίασε ότι είχε πει ψέματα όταν βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή, γιατί όταν την ρώτησε για τη σχέση της απάντησε ότι είναι μόνο φίλοι, η Ηλιάδη δήλωσε: «Άκυρος ο χαρακτηρισμός του Γιώργου. Να σου θυμίσω τι με είχε ρωτήσει ακριβώς; Αν είμαι ερωτευμένη στην Ιταλία. Και η απάντησή μου; Ότι δεν είμαι ερωτευμένη και ότι δεν σχολιάζω ποτέ ό,τι λέγεται και γράφεται».
Όσο για τις φωτογραφίες είπε στο περιοδικό OK: «Οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν δείχνουν δύο ανθρώπους που σίγουρα μπορούν να κάνουν πολύ καλή παρέα. Από εκεί και πέρα δεν έχω να δηλώσω τίποτα παραπάνω και δεν με αφορά τι θα πει ο ένας και ο άλλος. Ο κάθε άνθρωπος ζει τη ζωή του για τον ίδιο και όχι για τους άλλους. Αυτό τουλάχιστον στη δική μου τη ζωή είναι νόμος».
Όσο για την επίσημη εμφάνισή τους την περασμένη εβδομάδα είπε: «Είναι φυσιολογικό πλέον. Δεν έχει νόημα να κρυβόμαστε από τη στιγμή που μας έχουν φωτογραφίσει μαζί. Αυτό που μπορείς να κρατήσεις είναι ότι είμαι καλά στην προσωπική μου ζωή! Αισθάνομαι πολύ ισορροπημένη, γιατί κάνω αυτό που νιώθω, χωρίς να καταπιέζομαι».
Τέλος για την διαφορά ηλικίας τόνισε: «Καθόλου. Η ηλικία δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τον χαρακτήρα και την ωριμότητα ενός ανθρώπου. Μου έχει τύχει να γνωρίσω κάποιους που ήταν αρκετά μεγάλοι σε ηλικία και είχαν μυαλό 15χρονου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου