Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Κώστας Μαρτάκης: «Χαίρομαι γιατί κατάφερα να ξεπεράσω την εικόνα μου και να επιβάλλω την ιδιότητά μου»

Κώστας Μαρτάκης,gossip


Ποιο είναι το μάθημα ζωής του Κώστα Μαρτάκη;

«Ότι τα πάντα καταφέρνονται με σκληρή δουλειά. Δεν υπάρχει «δεν μπορώ». Αν προσπαθήσεις όλα τα μπορείς» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Peopleκαι συνέχισε αναφορικά με τις ενοχλητικές κριτικές: «Δεν με ενοχλούν οι κριτικές. Τις ακούω και κρατάω αυτά που θέλω, γιατί ακόμα και μέσα από μια κακοπροαίρετη κριτική μπορείς να βρεις κάποια αλήθεια που να σε βοηθήσει να εξελιχθείς. Στην ζωή μου έχω μάθει να ακούω». Το μεγαλύτερο στοίχημα: «Στις αρχές πολλοί στηρίζονταν μόνο στην εμφάνισή μου και λιγότερο στο τραγούδι μου. Χαίρομαι γιατί κατάφερα να ξεπεράσω την εικόνα μου και να επιβάλλω την ιδιότητά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου