Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Γιάννης Καπετάνιος: «Από τα 13 μου είχα αρχίσει να ωριμάζω»

Γιάννης Καπετάνιος,συνέντευξη,gossip

«Ανθεκτικός και σκληρός έγινα , με έκανε η ζωή», εξομολογείται ο Γιάννης Καπετάνιος μιλώντας για την απόφαση που πήρε σε ηλικία 17 ετών να φύγει από το σπίτι του.

«Έφυγα πολύ μικρός από το χωριό, 17μίσι χρονών, δεν είχα βγάλει ούτε γένια ακόμη και πήγα μόνος μου στην Αμερική. Άρα, πόσο ψήσιμο να είχα από πριν; Να πάρω τα μπογαλάκια μου και να φύγω μόνος ; Άρα είχα ωριμάσει πολύ νωρίτερα. Από τα 13 μου χρόνια είχα αρχίσει να ωριμάζω, γιατί από 12 χρονών έβγαζα τα δικά μου λεφτά», λέει ο ηθοποιός στο περιοδικό Λοιπόν. Όσο για τα μελλοντικά του όνειρα; «Να έχω την υγειά μου, να περνάω καλά και αν θέλει ο Θεός να κάνω οικογένεια, θα κάνω. Αν δεν θέλει και με έχει προορίσει για άλλα πράγματα ας κάνω άλλα πράγματα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου