Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα νοσοκομεία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα νοσοκομεία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013
Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013
Μετέφεραν 87χρονο σε σεντόνι… γιατί δεν έβρισκαν ασθενοφόρο
Ποιοι είναι τα θύματα της μεγάλης κόντρας που έχει αναπτυχθεί μεταξύ εργαζομένων των Νοσοκομείων και πληρωμάτων ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ με αφορμή τις διακομιδές; Οι ασθενείς οι οποίοι σε κάποιες περιπτώσεις περιμένουν… ώρες ή και ημέρες μέχρι να μεταφερθούν στο σπίτι τους, ενώ άλλοι μεταφέρονται κάτω από τριτοκοσμικές συνθήκες… με σεντόνια!
Αναρτήθηκε από
paramorfwmenoi
στις
10:58 μ.μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
ΕΚΑΒ,
νοσοκομεία,
νοσοκομείο,
Πάτρα,
Υγεία
Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


.jpg)