Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΡΤ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΡΤ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Κυριακή 30 Ιουνίου 2013
Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013
Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013
Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013
Επαναλειτουργία της ΕΡΤ ζητούν ομογενειακές οργανώσεις
Την άμεση επαναλειτουργία της δημόσιας τηλεόρασης, των καναλιών και των ραδιοφώνων της έχουν ζητήσει, αντιδρώντας από την πρώτη στιγμή την αιφνίδια διακοπή της μετάδοσης του προγράμματος της ΕΡΤ, ομογενειακές οργανώσεις με διαμαρτυρίες και ανακοινώσεις τους. Εκπρόσωποι ομογενειακών ομοσπονδιών, συλλόγων και σωματείων
Κυριακή 16 Ιουνίου 2013
Χατζηδάκης:«Δεν καταργείται η δημόσια ραδιοτηλεόραση»
Χατζηδάκης: Άλμα στο κενό αγκαλιά με το χθες ή πορεία προς τα εμπρός;
Με απεργία επ’ αόριστον λόγω ΕΡΤ «απειλεί» η ΓΣΕΕ
Ες αύριον τα σπουδαία: την ώρα που οι πολιτικοί αρχηγοί θα αναζητούν τη χρυσή τομή στο θέμα της ΕΡΤ, η ΓΣΕΕ θα αποφασίζει για το αν θα προκηρύξει επ’ αόριστον απεργία με αφορμή το κλείσιμο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης!
Οι συνδικαλιστές αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο επαναλαμβανόμενων κινητοποιήσεων, ασκώντας και από την πλευρά τους πίεση ώστε να λειτουργήσει ξανά η ΕΡΤ.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΓΣΕΕ θα συνεδριάσει αύριο, Δευτέρα, μετά το πέρας της συνάντησης των κ.κ. Σαμαρά, Βενιζέλου και Κουβέλη, που θα αρχίσει στις 18:00.
Αναρτήθηκε από
paramorfwmenoi
στις
11:46 π.μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Σάββατο 15 Ιουνίου 2013
Οι όροι Σαμαρά για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ
Ανοιχτό άφησε ο Πρωθυπουργός το ενδεχόμενο επαναλειτουργίας της δημόσιας τηλεόρασης με τους δικούς του όρους όμως, εφόσον αυτοί γίνουν δεκτοί, δηλαδή με το νέο και όχι το προηγούμενο καθεστώς.
ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝ ΣΥΜΒΟΥΝ Κ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΕΚΟ
Ανεξαρτήτως της προχειρότητας στους χειρισμούς του θέματος της ΕΡΤ, είμαστε υποχρεωμένοι να διατυπώσουμε με σαφή τρόπο τη νομική μας θέση για το θέμα των απολύσεων των εργαζομένων της ΕΡΤ, που αποτελεί προπύργιο εφαρμογής μίας πολιτκής που θα αφορά και σε άλλες κρατικές εταιρείες.
Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013
Συνεχίζεται η απεργία στα ΜΜΕ
Συνεχίζει τις απεργίες στα ΜΜΕ η ΕΣΗΕΑ την Παρασκευή 14 Ιουνίου στις εφημερίδες και τα ραδιοτηλεοπτικά Μέσα.
Το σωματείο των εργαζομένων και οι ομοσπονδίες αποφάσισαν ομόφωνα τη συνέχιση της απεργίας σε όλα τα Μέσα, έντυπα, ηλεκτρονικά και διαδικτυακά.
Ουσιαστικά πρόκειται για 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες μέχρι νεοτέρας.
Όπως ανακοίνωσε ζωντανά στην ΕΡΤ ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ Δημήτρης Τρίμης,«τα συνδικαλιστικά όργανα των δημοσιογράφων αποφάσισαν στη σημερινή κοινή συνεδρίασή τους να συνεχίσουν και αύριο την απεργιακή κινητοποίησή τους, σε ένδειξη συμπαράστασης στους εργαζομένους της κρατικής τηλεόρασης».
Αναρτήθηκε από
paramorfwmenoi
στις
9:33 π.μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Παρασκηνιακές διαβουλεύσεις για να φύγει το «μαύρο» από την ΕΡΤ
Έντονες παρασκηνιακές διαβουλεύσεις στην κυβέρνηση αλλά και στα κόμματα που συμμετέχουν στον κυβερνητικό συνασπισμό παρατηρούνται τις τελευταίες ώρες με φόντο τη συνάντηση των αρχηγών τη Δευτέρα στις 18.00.
Ο πρωθυπουργός εμμένει απόλυτα στο «λουκέτο» της ΕΡΤ ωστόσο έχει βάλει νερό στο κρασί του και ήδη στο επιτελείο του γίνεται επεξεργασία εναλλακτικών προτάσεων για να παρουσιαστούν στη συνάντηση των αρχηγών.
Αναρτήθηκε από
paramorfwmenoi
στις
9:20 π.μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013
Μισθολόγιο ΕΡΤ: Οι λίστες της ντροπής!
Δημοσιεύθηκε στο ΦΙΜΩΤΡΟ και στοΤΡΩΚΤΙΚΟ, πριν από λίγους μήνες . Είναι το μισθολόγιο της ΕΡΤ πριν δύο χρόνια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ – ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


.jpg)

.jpg)
.jpg)


.jpg)
