Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΡΤ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΡΤ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Μικρότερες αποζημιώσεις στους εργαζόμενους της ΕΡΤ

Χωρίς αποτέλεσμα ολοκληρώθηκε και η δεύτερη συνάντηση που είχαν την Παρασκευή ο υφυπουργός Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης Παντελής Καψής με εκπροσώπους των εργαζομένων στην ΕΡΤ, με την μορφή του ενδιάμεσου φορέα να παραμένει η κύρια διαφωνία.

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Η απάντηση της ΠΟΣΠΕΡΤ στην εντολή του ΥΠΟΙΚ να εγκαταλείψουν το κτίριο της ΕΡΤ

Ανακοίνωση έβγαλε η ΠΟΣΠΕΡΤ με την οποία απαντά στο υπουργείο Οικονομικών που καλεί τους εργαζομένους να εγκαταλείψουν το ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής.

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Κοντά σε συμφωνία οι αρχηγοί, νέα σύσκεψη απόψε

Νέα σύσκεψη σήμερα Πέμπτη στις 20.30 θα έχουν οι πολιτικοί αρχηγοί αφού ούτε την Τετάρτη μετά από τρεισήμισι ώρες κατάφεραν να έρθουν σε οριστική συμφωνία που θα ξεπεράσει τον σκόπελο της ΕΡΤ.


Επίσημη καταγγελία για τον Λαζόπουλο: ''Συμπαρασταθήκαμε στην ΕΡΤ και μας απέλυσε!''

Λαζόπουλος, ΕΡΤ, καταγγελία,απόλυση, Κοινωνικά,
«O κ. Λαζόπουλος στάθηκε αλληλέγγυος στους, απολυμένους πια, εργαζομένους της ΕΡΤ την ίδια ώρα που απέλυε τους δικούς του εργαζόμενους επειδή στάθηκαν αλληλέγγυοι στους απολυμένους εργαζόμενους της ΕΡΤ!» 

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Το ΣτΕ αποφάσισε: ανοίγει ξανά η ΕΡΤ

Μερικώς δεκτή έγινε από το ΣτΕ η προσφυγή των εργαζομένων της ΕΡΤ.

Επαναλειτουργία της ΕΡΤ ζητούν ομογενειακές οργανώσεις

ερτ,ομογένεια,κοινωνικά,οργανώσεις
Την άμεση επαναλειτουργία της δημόσιας τηλεόρασης, των καναλιών και των ραδιοφώνων της έχουν ζητήσει, αντιδρώντας από την πρώτη στιγμή την αιφνίδια διακοπή της μετάδοσης του προγράμματος της ΕΡΤ, ομογενειακές οργανώσεις με διαμαρτυρίες και ανακοινώσεις τους. Εκπρόσωποι ομογενειακών ομοσπονδιών, συλλόγων και σωματείων 

Μπουτάρης:Δεν είναι δυνατόν να μην έχουμε δημόσια ραδιοτηλεόραση

μπουτάρης,ερτ,πολιτικά,δηλώσεις,ραδιοτηλεόραση
Ο κ. Μπουτάρης υπογράμμισε ότι «η ΕΡΤ είναι δημόσια κοινωνική περιουσία» και «δεν μπορεί να κλείνει με συνοπτικές διαδικασίες», εστιάζοντας την κριτική του και στην «ασάφεια» για το πότε θα λειτουργήσει η δημόσια ραδιοτηλεόραση και στη μαζικότητα των απολύσεων:

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

ΕΣΗΕΑ εναντίον Αντώνη Σαμαρά

​Ανακοίνωση εξέδωσε η ΕΣΗΕΑ, μετά τις πρωινές δηλώσεις του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά και την κριτική που έκανε στην απεργία των ΜΜΕ, κάνοντας λόγο για ομερτά και φίμωση της ενημέρωσης.

Χατζηδάκης:«Δεν καταργείται η δημόσια ραδιοτηλεόραση»

Κωστής Χατζηδάκης,Πολιτικά,δηλώσεις,ερτ,

Χατζηδάκης: Άλμα στο κενό αγκαλιά με το χθες ή πορεία προς τα εμπρός;

Με απεργία επ’ αόριστον λόγω ΕΡΤ «απειλεί» η ΓΣΕΕ

Ες αύριον τα σπουδαία: την ώρα που οι πολιτικοί αρχηγοί θα αναζητούν τη χρυσή τομή στο θέμα της ΕΡΤ, η ΓΣΕΕ θα αποφασίζει για το αν θα προκηρύξει επ’ αόριστον απεργία με αφορμή το κλείσιμο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης!


Οι συνδικαλιστές αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο επαναλαμβανόμενων κινητοποιήσεων, ασκώντας και από την πλευρά τους πίεση ώστε να λειτουργήσει ξανά η ΕΡΤ.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΓΣΕΕ θα συνεδριάσει αύριο, Δευτέρα, μετά το πέρας της συνάντησης των κ.κ. Σαμαρά, Βενιζέλου και Κουβέλη, που θα αρχίσει στις 18:00. 

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Οι όροι Σαμαρά για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ

ΕΡΤ,σαμαράς,πολιτικά,όροι
Ανοιχτό άφησε ο Πρωθυπουργός το ενδεχόμενο επαναλειτουργίας της δημόσιας τηλεόρασης με τους δικούς του όρους όμως, εφόσον αυτοί γίνουν δεκτοί, δηλαδή με το νέο και όχι το προηγούμενο καθεστώς.

ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝ ΣΥΜΒΟΥΝ Κ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΕΚΟ

ΕΡΤ,Απολύσεις,παράνομες,κοινωνικά
Ανεξαρτήτως της προχειρότητας στους χειρισμούς του θέματος της ΕΡΤ, είμαστε υποχρεωμένοι να διατυπώσουμε με σαφή τρόπο τη νομική μας θέση για το θέμα των απολύσεων των εργαζομένων της ΕΡΤ, που αποτελεί προπύργιο εφαρμογής μίας πολιτκής που θα αφορά και σε άλλες κρατικές εταιρείες.

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Συνεχίζεται η απεργία στα ΜΜΕ

Συνεχίζει τις απεργίες στα ΜΜΕ η ΕΣΗΕΑ την Παρασκευή 14 Ιουνίου στις εφημερίδες και τα ραδιοτηλεοπτικά Μέσα.



Το σωματείο των εργαζομένων και οι ομοσπονδίες αποφάσισαν ομόφωνα τη συνέχιση της απεργίας σε όλα τα Μέσα, έντυπα, ηλεκτρονικά και διαδικτυακά.
Ουσιαστικά πρόκειται για 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες μέχρι νεοτέρας.
Όπως ανακοίνωσε ζωντανά στην ΕΡΤ ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ Δημήτρης Τρίμης,«τα συνδικαλιστικά όργανα των δημοσιογράφων αποφάσισαν στη σημερινή κοινή συνεδρίασή τους να συνεχίσουν και αύριο την απεργιακή κινητοποίησή τους, σε ένδειξη συμπαράστασης στους εργαζομένους της κρατικής τηλεόρασης».

Παρασκηνιακές διαβουλεύσεις για να φύγει το «μαύρο» από την ΕΡΤ



Έντονες παρασκηνιακές διαβουλεύσεις στην κυβέρνηση αλλά και στα κόμματα που συμμετέχουν στον κυβερνητικό συνασπισμό παρατηρούνται τις τελευταίες ώρες με φόντο τη συνάντηση των αρχηγών τη Δευτέρα στις 18.00.


Ο πρωθυπουργός εμμένει απόλυτα στο «λουκέτο» της ΕΡΤ ωστόσο έχει βάλει νερό στο κρασί του και ήδη στο επιτελείο του γίνεται επεξεργασία εναλλακτικών προτάσεων για να παρουσιαστούν στη συνάντηση των αρχηγών.

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Μισθολόγιο ΕΡΤ: Οι λίστες της ντροπής!

ΕΡΤ,ΜΙΣΘΟΙ
Δημοσιεύθηκε στο ΦΙΜΩΤΡΟ και στοΤΡΩΚΤΙΚΟ, πριν από λίγους μήνες . Είναι το μισθολόγιο της ΕΡΤ πριν δύο χρόνια!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ – ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ