Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Το ξέσπασμα της Μενεγάκη: «Έκανα λάθος. Αυτό, λοιπόν, θα το πληρώνω μέχρι το τέλος της ζωής μου;»

Μενεγάκη,Ελένη,λάθος,συνέντευξη,gossipΜπορεί η Ελένη Μενεγάκη να είχε να μιλήσει πάνω από δύο χρόνια, όταν αποφάσισε να το κάνει όμως...

ήταν έτοιμη να μιλήσει για όλα και να δώσει ένα τέλος σε ότι έχει ακουστεί για την ίδια όλο αυτό το διάστημα. Σε συνέντευξη της στο περιοδικό people, η παρουσιάστρια του Alpha ρωτήθηκε μεταξύ άλλων γιατί ανεβάζει φωτογραφίες του εαυτού της στο twitter. Η Ελένη, με απόλυτη ειλικρίνεια απάντησε: «Οι φωτογράφοι, ξέρετε, έχουν πάρει τη θέση μου ακόμα και στην παραλία. Κάθονται δίπλα μου, αστειεύονται, γελάνε. "Μα γιατί με διώχνετε από το μέρος μου;" θα ήθελα να τους ρωτήσω. Αναγκάζομαι να εγκαταλείπω εγώ πλέον τα Άχλα, για να αναπνεύσω ελεύθερα... Γιατί θα πρέπει κάθε, μα κάθε Σαββατοκύριακο να καταστρέφουν το ησυχαστήριό μου στην Άνδρο; Αποδέχθηκα το κυνήγι στην Αθήνα, αλλά γιατί να το υφίσταμαι κι εκεί, στα Άχλα; Και ναι, κάπως έτσι έγινα ο paparazzo του εαυτού μου.", ανέφερε και πρόσθεσε: "Ναι, όντως, μοιράστηκα στιγμιότυπα με τα παιδιά μου απέναντι στο φακό των φωτογράφων στο παρελθόν. Έκανα λάθος. Το παραδέχομαι. Αυτό, λοιπόν, θα το πληρώνω μέχρι το τέλος της ζωής μου;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου