Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Φωτεινή Τσακίρη: «Με έχουν αδειάσει, έχουν πει τερατώδη ψέματα πίσω από την πλάτη μου»

Φωτεινή Τσακίρη,συνέντευξη,gossip,
Έχει δεχτεί καθόλου πισώπλατα μαχαιρώματα η Φωτεινή Τσακίρη;

«Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν ταιριάζουμε όλοι με όλους. Έχω δεχτεί πισώπλατα μαχαιρώματα. Δεν εστιάζω όμως εκεί. Τα σνομπάρω! Θεωρώ ότι είναι χαμένος κόπος να ασχοληθώ με αυτά» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις της σε συνέντευξη που παραχώρησε η ηθοποιός στο περιοδικό SuperTV. Την στεναχωρεί όλο αυτό; «Δυστυχώς δεν ζούμε σε έναν κόσμο ιδανικά πλασμένο, ούτε σε ροζ συννεφάκι. Αυτή είναι η ζωή με τα όμορφα και τα άσχημά της.» Ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που της έχουν κάνει στην δουλειά της; «Με έχουν αδειάσει, έχουν πει τερατώδη ψέματα πίσω από την πλάτη μου. Το χειρότερο που μου συνέβη είναι να εμπιστευθώ και να θεωρήσω φίλο μου έναν συνάδελφο. Αυτό όμως ήταν δικό μου σφάλμα.»¨


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου