Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Ράνια Θρασκιά: «Απέκτησα ότι ονειρεύτηκα»

Ράνια Θρασκιά,όνειρο,gossip

Δυο χρόνια η Ράνια Θρασκιά βρίσκεται εκτός τηλεόρασης. Έφτασε κάποια στιγμή που έχασε τις αντοχές της;

«Δεν μπορώ να πω ότι έχασα τις αντοχές μου. Διαφοροποιήθηκε η ζωή μου αλλά όχι σε σημείο καθημερινή επιβίωσης. Όταν έχεις καταφέρει να διασφαλίσεις αυτό από την δουλειά σου τα προηγούμενα χρόνια, δεν έχεις δικαίωμα να παραπονιέσαι» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις της σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα RealNews. Τι γεύση έχει από την τηλεόραση; «Είμαι πολύ ευγνώμων για ό,τι έχω πάρει από την τηλεόραση. Δεν υπάρχει ούτε ένα όνειρό μου που να μην έχει πραγματοποιηθεί μέσα από την δουλειά μου. Απέκτησα ό,τι μπορούσα να ονειρευτώ άρα μόνο ευγνωμοσύνη μπορώ να χρωστώ στην τηλεόραση. Απέκτησα μια ουσιαστική εκτίμηση με τους τηλεθεατές που για μένα είναι σημαντικό.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου